dijous, 31 de gener del 2013

Inspiring...The Dainty Squid


[ENG] I do love colours, and since I discovered The Dainty Squid I just want to dress colours all the time and dye my hair as a rainbow.
And I also love her blog because her photos are gorgeous and she looks incredible in all her images...
She defines herself as a twenty something girl, a thrifting queen, cat lady, amateur mycologist and collector of many things...So perfect!
You can find posts about clothing, food, DIY and many others...
And thanks to her blog, I just have a new place to visit...Ohio!
[CAT] A mi em flipen els colors, i desde que vaig descobrir el blog de The Dainty Squid només tinc ganes de vestir coses de coloraines i tenyir-me els cabells com l'arc iris (però respecte a això, no hi ha c******, llàstima).
A més, també em flipa el seu blog perquè les fotos són guapíssimes i ella està estupenda.
Es defineix com una noia de vint-i-tants, reina de la segona mà, dona de gats, micòloga amateur i col.leccionista de quantitat de coses...així que...genial!
Escriu posts de roba, menjar, DIY i molts altres...
I gràcies a ella ja he descobert un nou lloc que m'agradaria conèixer...Ohio!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics