diumenge, 26 de maig del 2013

DIY: A fabric case...


[ENG] Some weeks ago my mother came to Barcelona and bought a green purse frame and I promised her I would make a fabric case for her glasses...
Yesterday I had enough time to sew on my own and to practice my sewing skills (a lot to improve yet) and i the end I think I managed pretty right with it...
I followed the pattern and the instructions from Veo Veo Magazine. This is a new paper magazine with lots of DIY and clues for our projects. Each one of them is made by some crafter from the country and the case was a collaboration with Laura from Nido de Abeja.
I must say I had some problems at the end with the glue and the fabric but finally I got it!
Lets see what my mum thinks about it!
[CAT] Fa unes setmanes la meva mare va venir a Barcelona i es va comprar una tanca de moneder verda i li vaig prometre que li faria una funda de tela per les seves ulleres...
I ahir vaig tenir prou temps per cosir tranquil.lament i per practicar amb la màquina (que encara guanya ella, tot s'ha de dir) i crec que al final me'n vaig ensortir prou bé...
Vaig seguir el patró i les instruccions de la revista Veo Veo Magazine. Aquesta és una nova revista en paper amb molts tutorials i pistes per fer coses crafty. Cada projecte ve de mans d'alguna artesana diferent i en el cas de la funda era una col.laboració amb la Laura de Nido de Abeja.
He de dir que em va costar una mica la part final en què amb la cola per roba ho enganxes a la boquilla però sembla que al final me'n vaig ensortir (com a mínim encara aguanta).
A veure què en pensa la meva mare!....eh mami??


4 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics