dilluns, 1 de juny del 2015

Delaviuda...


[CAT] Aquí la perduda de nou...un parell de mesos out i intentant agafar el ritme...s'acosta el final de curs i entre una cosa i l'altra això ha anat quedant enrere...i és que admiro a aquella gent que té temps fins i tot de fer posts setmanals (i no diguem diaris)...molta disciplina...
En fi, jo aprofito que Delaviuda m'ha endulçat la setmana per parlar-vos de què es tracta.
I és que qui no coneix els mítics turrons de Delaviuda?...i tot sovint només ens quedem en això...Doncs no!
Ara acaben de llançar botiga on-line  on pots preparar regalets personalitzats com el que m'han fet arribar...és super fàcil de fer.

Primer vas i esculls el tipus de caixeta...
Després tries quina de les delícies hi vols dins...difícil...pots escollir entre bombons, figures de massapa, ametlles farcides, bombonetti o florentines (que és el que jo vaig triar).
Finalment ho dediques (tenen diferents temàtiques i tipografies a escollir) i ja apunt per enviar...



I no sabeu la ilu que em van fer! Com ja he dit estem a recta final de curs i tot és un pèl estressant...què millor que arribar a casa i tenir unes caixetes de bombons apunt per menjar!

7 comentaris:

  1. mmm quina bona pinta! benvinguda de nou al bloc... ja t'enyoravem! quina bona pinta els bombons, res millor per endolcir el final de curs que com bé dius és prou estressant! ànims una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres és que a la que et despistes una mica ja et passen quatre setmanes!

      Elimina
  2. Quina sort que tens!!!!! M'has fer venir la boca aigua....

    ResponElimina
  3. Mmmmhhh pintaka!!!!! :)

    ResponElimina
  4. Rajasthan University Bachelor of Commerce Semester wise Exam Result 2020 now available online. Check 1st 2nd 3rd Year BCom Result 2020-2021.
    Uniraj Bcom Result
    Uniraj Bcom Exam Result 2019-20
    Uniraj Bcom 3rd Year Result 2020

    ResponElimina
  5. تتضمن عملية تكميم المعدة فى مصر إسكات المعدة على أقساط واستخدام المنظار لتحويل مسار المعدة. بعد أي عملية جراحية لعلاج السمنة، ينصح الدكتور أحمد عبد السلام مرضاه بالحفاظ على نمط حياة صحي لضمان النجاح على المدى الطويل. صنف المرضى عيادات الدكتور أحمد عبد السلام بدرجة عالية، حيث منحها تصنيف 75 من 75.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics