dimecres, 14 de novembre del 2012

Let's Knit: Infant Mittens


[ENG] Now that I've learned the knitting basics thanks to my beloved and wonderful mum, I see so many interesting patterns everywere but I have to be realistic; I need to practice a lot more.
And I found this pattern in the Purl Bee blog and I think it doesn't look as difficult as a jumper or something similar...
Don't you think they are wonderful? If you want to make them, you can follow the pattern here.
[CAT] Ara que he après els bàsics de la mitja gràcies a la meva estimada i meravellosa mare, vaig trobant patrons ben interessants a tot arreu però he de ser realista; he de practicar molt més.
I finalment vaig trobar aquest patró al blog de Purl Bee  i penso que no sembla tant complicat com un jersei o algo per l'estil.
No els trobeu xulíssims? Si és que els volguessiu fer, trobareu el patró aquí.


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics