dissabte, 13 d’abril del 2013

It was supposed to be a blanket but...

[ENG] Today I want to show you my last project...a granny square pillow. In fact it was supposed to be a blanket but I couldn't imagine myself using all that time on doing one single thing...I prefer to try with different projects and when I'm ready (I guess is something to do with my mind rather than my proper time...) I'll try to do the most beautiful blanket ever made (by me). 
One side of the pillow is made with the granny squares and the other with a nice fabric with a global map printed on it. 
Hope you like it!
[CAT] Avui us vull ensenyar el meu últim projecte...un coixí fet amb granny square. De fet se suposa que havia de ser una manta però no em podia imaginar a mi mateixa utilitzant tot aquell temps en fer una sola cosa...prefereixo provar amb diferents projectes i quan estigui preparada (crec que és més una qüestió de mentalitat que no pas de temps real...) faré la manta més meravellosa mai feta (per mi...clar).
Una cara del coixí està fet amb els granny square i per l'altra banda hi ha una tela amb l'impressió del mapa del món que ja he utilitzat alguna altra vegada. 
A veure si us agrada!




2 comentaris:

  1. Ni me imagino el tiempo que tiene que llevar hacer una manta, así que me parece es una estupenda decisión.. .El cojín, como siempre, precioso!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No me acababa de convencer el color de los granny y pensar en hacer una manta entera como que me daba grima...así que...divide y vencerás! ;)

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics