diumenge, 2 de març del 2014

Let's go Shopping: Fabric Worm

[ENG] Yes, I am planning on doing some more sewing and a little less crocheting though it's quite difficult right now because I'm just in the middle of my african hexagons granny and I won't start a new project until I finish this one, which is driving me quite mad...a blanket...never again (I think).
The thing is that some friends of mine have babies and I always think on sewing them something nice to wear, and now I've found the right place to buy the fabric, at Fabric Worm, a wonderful shop settled in California who sell on the Internet aswell; lucky us.
They also have some free sewing patterns and also some to buy.
You can also follow their blog and sign up for the weekly giveaways.
[CAT] Sí, m'estic plantejant fer una mica més de cosir i menys de ganxet però ara mateix em resulta força complicat doncs estic a mitges amb la manta de matrimoni d'hexàgons i no començaré cap projecte nou fins que no acabi aquest (o com a mínim estigui apunt, que no és el cas...). No penso tornar a fer una manta mai més...(crec).
El tema és que tinc amigues amb nens i amigues embarassades i sempre penso en fer-los alguna cosa de roba xula i ara ja he trobat el lloc perfecte per comprar la tela, a Fabric Worm, una botiga xulíssima afincada a California però que per sort nostra també ven per internet.
Apart de teles també tenen patrons gratuïts i també en tenen a la venta.
També podeu seguir el seu  blog i apuntar-vos al seu sorteg setmanal a veure si hi ha sort..
giraffe crossing set
Riley Blake
Charlie Harper

Fort Firefly
Birch Fabrics
October Afternoon

Sarah Jane

Dan Stiles

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics