dimecres, 7 de gener del 2015

Vintage Fest at Mercantic


[ENG] Part of my new year resoltions is to reactivate the blog and see if I can meet new people while showing you my projects, what I like and places I visit, and to do so I will start with my visit at Mercantic last...october.... I know, I know...three months ago...sorry...but here we are...better late than ever, isn't it?
We went on a sunday because we wanted to be at the Vintage Fest and that only takes place every month's first sunday. It is great because you can buy antiques coming from houses, apartments or factory clearances in the same state as from a dealer. And if you just want to have a walk around, it is a beautiful place with lots of antiques and cool stuff. 
They also have restaurants and bars with quite a nice atmosphere.
It was my first time there and I'd like to go again soon and see if I can buy some nice furniture or decoration since I realised the prices are not that bad.

[CAT] Part dels meus propòsits d'any nou és reactivar el blog i veure si conec a gent nova mentre ensenyo els meus projectes, el que m'agrada o simplement llocs que visito, i per fer-ho començaré amb la visita a Mercantic del passat...octubre...sí, ho sé, ho sé...fa tres mesos...ho sento...però ja diuen que millor tard que mai, no?
Hi vam anar un diumenge perquè voliem estar al Vintage Fest o la descarregada que es dóna el primer diumenge de cada mes. És genial perquè pots adquirir antiguitats que venen de cases o apartaments o de buidades de fàbriques i ho pots comprar al mateix tracte que els propis venedors. I si el que vols és fer el voleio és un lloc molt xulo amb coses molt guapetes.
A sobre tenen bars i restaurants amb una atmosfera molt xula.
Jo era la primera vegada que hi anava però m'agradaria tornar-hi algún dia per comprar algo perquè realment els preus estan molt bé.








MERCANTIC
Rius i Taulet, 120
08173 Sant Cugat del Vallès
BARCELONA
E-mail: info@mercantic.com
Tel.: 93 674 49 50

2 comentaris:

  1. Bon post! i bon pròposit dany nou!
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esperem que no quedi només en propòsit i ho pugui fer factible...que el gener et dona piles però a mesura que passen els dies ja se sap... ;)

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics