dissabte, 4 de febrer del 2012

La Pendeja

La Pendeja, o el que és el mateix, la Núria Aparicio  és bàsicament una il·lustradora que resulta que també sap fer brodats amb agulla màgica. Jo crec que és ella la causant del meu interès per aquesta tècnica perquè fa autèntiques filigranes (els dibuixos també són molt autèntics) i que em tenen al·lucinada i això que diu que fa poc que els fa...
El primer que vaig veure va ser el de “Home Sweet Home” i just fa uns dies vaig descobrir “Huele a verano”...
Un autèntic repte per a mi que encara em carrego a ratos la tela...

La Pendeja
La Pendeja




















Pendeja, or what is the same,  Núria Aparicio is basically an Illustrator that also knows how to make magic needle embroidery. I think that she is the cause of my interest in this technique because it makes authentic filigree (the drawings are also very authentic)- The first thing I saw was that of "Home Sweet Home" and just a few days ago I discovered "Huele a Verano"... A real challenge for me that still tear the fabric appart with the needle.

5 comentaris:

  1. Aquest bloc és molt xulo!!! Que guai Mian, sempre has set una artista.
    Petonets des de l'altre costat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Mireia! M'he proposat anar fent cosetes i veure si a la llarga ho puc acabar venent...per tant he fet el blog per donar-me una mica a conèixer...
      Molts petons bonica!

      Elimina
  2. Gràcies pel post! ho acabo de veure, quina il.lusió! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si en fa de dies!! Tens una fan incondicional de fa temps...
      Per cert, genials les il.lustracions del Babélia!
      Enhorabona.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics