dimarts, 14 de febrer del 2012

Per anar una mica més enllà... Follow my blog with Bloglovin

2 comentaris:

  1. Hola Mian, sóc la Carme, una companya de l'Alfonso, que em va parlar del teu blog i vaig córrer a veure, ja que ara m'he aficionat al patch i vaig buscant per aquí i per allà idees per fer.
    T'aniré seguint de prop, segur!. De moment les galetes en forma de bosseta de té em semblen super xules, i si tenen igual gust que pinta, ideals per aquestes tardes fredes d'hivern.
    Si feu més trobades de "niñas antiguas" i accepteu "noves incorporacions" igual també m'apunto i així us conec i aprenc altres tècniques que he vist que feu i em semblen espectaculars.
    Una abraçada!
    Carme

    ResponElimina
  2. Bon dia Carme, ja em va dir l'Alfon que hi ha una cosidora per allà...ja veus, tinc la intenció d'anar posant cosetes xules aquí i qui sap si ho puc acabar venent...(dreams be dreams).
    Lo de Las Niñas és una iniciativa molt xula i de fet no som les úniques a Barna. Si aquí ja estiguessim apretades, hi ha un altre grup que també comença ara...de fet nosaltres som una extremitat de les "Abuelitas Modernas" que ja eren moltíssimes i ho feia difícil per trobar llocs per tanta gent (sobretot a l'hivern que t'has de tancar) i vam generar les Niñas però sé que se n'està fent un tercer com a mínim. De totes maneres ho pregunto!!
    Em fa molta il.lusió saber que algú em segueix...

    Gràcies!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics