dijous, 22 de març del 2012

HAPPINESS

[ENG] Just a short message to say how happy I've been this morning when I've seen that someone said my work was nice...And that someone was neither more nor less than Mr. Wonderful publishing the pictures they had chosen from 200 they had recieved due to a contest opened a month ago. And one of those was mine. I sent them the pictures I have from the book I made for my nephew. Happy!
[CAT] Una nota curta per dir lo feliç que m'he sentit aquest matí quan he vist que algú deia que la meva feina era xula...I aquest algú és ni més ni menys que Mr. Wonderful publicant les fotos que havien escollit de més de 200 que havien rebut degut a un concurs que van obrir fa un mes. I una d'elles era meva. Jo els havia enviat les fotos que tinc del llibre que vaig fer pel meu nebot. Feliç!
Look at nº 19!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics