dissabte, 24 de març del 2012

Ready to Stamp!

[ENG] It took me a while to decide the way to label my creations until I decided to do it by hand using cloth labels, stamps and colour ink. Looking here and there finally I found a shop called Jolin Tsai at Etsy and yesterday I recieved the package (from China!) with my purchases plus 3 small details from the owner. Now with the alphabet and the ink I'll be able to stamp ¡¿...de Iaies?! wherever I want.
[CAT] Em va costar decidir-me per la manera d'etiquetar les meves peces fins que finalment vaig decidir fer-ho a mà mitjançant etiquetes de roba, segells i tinta de colors. Buscant, buscant, vaig trobar la botiga Jolin Tsai a Etsy i ahir em va arribar el paquet (de la Xina!) amb les meves compres i 3 regalets per part de la propietària. Ara amb l'abecedari de segell i les tintes podré estampar el ¡¿...de Iaies?! per allà on vulgui.

My small treasure/El meu petit tresor


4 comentaris:

  1. Quina cucada!!!
    M'agrada moltissim, has de pOrtar alguna per q la veiem eh!!!

    ResponElimina
  2. oooh què xulos!!! m'encanten tots. A mi m'agrada molt fer-los, és mooolt relaxant ;)

    ResponElimina
  3. Hola Mian! gràcies per passar-me el link del teu blog, està molt bé!
    Em sembla que hi haurà taller de tipografia brodada a l'abril :), a veure si t'animes!
    una abraçada!

    ResponElimina
  4. Ei que guai! perquè jo sola no me n'ensurto! Genial!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics