dissabte, 17 de març del 2012

Pleased To Meet You: La Peixera de la Nena

[ENG] Under the name of La Peixera de la Nena, you can find Lola, a new friend that I met at one of Duduá's workshops. When we finished we started chatting and told me she had a blog and sometimes went to fairs with her creations. I told her I was willing to write a blog for a long time and yesterday when I met her at Casa Sagnier she told me how surprised she was to read me already. And then I had this nice surprise...she had a present for me!!! The pin you see in the pictures. 
She is a hyper creative mummy, and I'm amazed with the things she does with her kids (and more after yesterday's gossip) and mainly mentality she gives to them. From her fishbowl you can find projects, pictures and things that transmit above all, love.
Pleased to meet you, Lola.

[CAT] Sota el nom de La Peixera de la Nena, s'hi amaga la Lola, una amiga recent que vaig conèixer a un dels cursets de Duduá que van fer per Nadal. Al sortir, i tot xerrant cap a la parada del bus ens vam conèixer una mica i ella em va dir que feia un blog i que anava a fires a vendre els seus productes. Jo li vaig dir que feia temps que volia fer un blog i ahir quan me la vaig trobar a la xerrada de la Casa Sagnier em va dir que quina sorpresa que al final m'hi hagués llançat. I vet aquí la sorpresa...duia un regalet per mi!! Aquesta xapa feta a mà que veieu a les fotos.
Ella és una mami hipercreativa, em té al.lucinada amb les coses que fa amb els seus fills (i més després de les batalletes que em va explicar ahir) i sobretot amb la mentalitat que els inculca. Des de la seva peixera hi podeu veure projectes, fotografies i cosetes que transpiren sobretot, amor.
Pleased to meet you, Lola.

La seva filla va preparar aquestes bosses per els companys de l'escola/ Her daughter made this for the kids at school
És una bossa de tresors/ It's a treasure bag 

El regal de la Lola/ Lola's present


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics