dimecres, 5 de setembre del 2012

Las Niñas Antiguas meet at Federal

[ENG] Last sunday we went to Federal, a place I had heard loads but I had never been there and it's worth the visit. You'll need to be there early if you don't want to wait for a long time to have those nice brunch they prepare. 
We were a small group, with Merche, Isa, Beth, Irma, Pilar, Marta (very happy to see her again!), Eva and a new friend, Tere.
It was an end of summer meeting (and ready to work again)...we recharged our batteries for the hard work!

[CAT] El diumenge passat vam anar a fer el brunch al Federal, un lloc del que havia sentit a parlar molt però que encara no coneixia i la veritat és que val la pena. Això sí, haureu de matinar una mica per no haver de fer cua...nosaltres vam tenir sort i vam trobar taula sense problema de manera que mentre teixiem ens vam fer un brunch apart de sa, boníssim (torrades amb humus i sèsam amb un cóctel de fruites entre d'altres). 
Erem un grupet petitó, amb la Merche, la Isa, la Beth, la Irma, la Pilar, la Marta (molt contentes de tornar a tenir-te entre fils i agulles), l'Eva i una nova incorporació, la Tere.
Trobada de fi d'estiu i inici de feina...energies recarregades a tope!

Marta cutting fabric for a doll/ La Marta marcant teles per una nina
 



5 comentaris:

  1. Qué bé m'ho vaig passar nenes! Per cert, ja tinc qüasi bé la meitat de la nina feta... Ole! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé! Així has trobat les teles que et faltàven?
      Ja ens ensenyaràs el resultat final!

      Elimina
  2. sísí! No són espectaculars però per començar ja està bé. És que tenia el mono de "fer-ho ja" i vaig comprar-les a una botiga a prop del curro. En realitat només tinc les cames i el vestit però pinta bé. ;)

    ResponElimina
  3. M'encanta el lloc, la companyia, i el teu blog!

    ResponElimina
  4. Quan hi tornem ja se que em demanaré: les torrades d'hummus i un smoothie ;-) Aish, que rico todo!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics