dissabte, 22 de setembre del 2012

Carving stamps with Ishtar Olivera

[ENG] Today was the day for the Ishtar Olivera workshop. Carving stamps.
A good bunch of ladies with a common idea, use our imagination (or taking some ideas from japanese books like I did) to learn about the carving techniques trying not to lose a finger whilst doing it like it's happened to me even though Ishtar warned about the sharpness og the material...
The firts half of the day we've been practising the carving and the second one we've been applying the stamps to different areas.
I've been with Lola from La peixera de la nena but I've also met new women with nice ideas and interesting blogs.
[CAT] I avui era el dia del curs d' Ishtar Olivera. Creació de segells amb goma. 
Un bon grupet de dones juntes amb un propòsit, fer servir la imaginació (o la còpia, com jo) per aprendre a utilitzar el material per fer segells i no perdre un dit en l'intent com quasi em passa a mi, i això que l'Ishtar ja ens ha avisat que ens podiem tallar. 
La primera meitat del taller s'ha basat en la pràctica i la creació dels nostres segells i la segona s'ha centrat en la creació de projectes amb els segells aplicant-ho sobre llibretes, caixetes i etiquetes...
Avui m'he trobat al la Lola de La peixera de la nena però he conegut gent nova amb idees i blogs interessants.





8 comentaris:

  1. Qué guay Mian! Yo tengo un kit de hacer sellos de goma (gubias, bases y tal). Un día quedamos y hacemos algo guay <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, sí, ahora con Roser y yo con el CCC de sellos (jejej) nos organizamos un día y lo hacemos. Lo más importante es no rebanarse un dedo como me pasó a mí que duele un huevo. El resto es bien sencillo.

      Elimina
    2. La primera vez, hace años, que cogí las gubias para hacer algo de estampación me rebané el pulgar hasta el fondo. NEVER AGAIN!! Ya lo tengo aprendido xDDD

      Elimina
  2. Que maco tot! Tots els dissenys eren de l'Ishtar? M'agraden els peixets :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ella duia uns quants llibres japonesos que eren una xulada.

      Elimina
  3. Nena que a l'última foto surt la dedicatòria que li vaig fer :)))
    Jo també em vaig estampar l'arbre a la llibreta crec.
    A mi aquest taller em va agradar taaaant....
    Muuuacksss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostrins, és cert! ni me n'havia adonat que eres tu bandarra. Quina lletra més xula que tens cabrona! ;)

      Elimina
  4. Hola Mian!! Per fi publico la meva crònica del taller: http://taconescongracia.blogspot.com.es/2012/09/taller-de-carvado-de-sellos-con-ishtar.html
    Espero que t'agradi.
    Petons!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics