dimarts, 27 de novembre del 2012

Christmas DIY... Holiday crocheted lights

[ENG] Yesterday when I found this free pattern on Raverly I thought that it would be my next project. Let's see if I have time to finishi it by Christmas, it doesn't look like a difficult one. 
If I find some extra time I can start the mini snowmen (pattern here).
[CAT] Ahir, quan vaig trobar aquest patró gratuïta a Raverly vaig pensar que seria el meu nou projecte. A veure si tinc temps d'acabar-ho abans de nadal. No sembla difícil.
I si em sobra temps puc provar de fer els mini ninots de nou (teniu el patró aquí).


1 comentari:

  1. Què boniques! doncs aquests llums també els vull fer! Aconseguirem tenir l'arbre tot decorat d'amigurumis aquest nadal?? :)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics