dissabte, 12 d’octubre del 2013

Pleased to Meet You: Kate Davies


[ENG] It's been a looooong time since the last Pleased to Meet You but today I bring you something I
discovered a long ago but as you see, I'm a little busy lately and I'm not posting that much...She is Kate Davies from Scotland and knits lovely stuff and the best is that you can buy her patterns is you are interested....
She describes herself as a person who enjoys designing knitwear (yes, she does!). Lucky us!
I really want to improve my knitting skills, because I'm in love with almost all her patterns.
You can buy her patterns here.

[CAT] Fa moltíssim temps des de l'últim Pleased to Meet You però avui us duc algo que crec que us agradarà i que fa temps que tinc, però com últimament he anat una mica liada doncs no he pogut publicar tant com voldria... Ella és Kate Davies, una noia escocesa que fa preciositats amb punt i el millor és que pots comprar els seus patrons per fer les teves peces.
Ella es descriu com a una persona que li agrada dissenyar roba de punt (i tant que li agrada!!). Afortunades nosaltres!
Realment tinc ganes de millorar les meves habilitats amb el punt, perquè m'agraden pràcticament tots els patrons que té.
Podeu comprar els seus patrons aquí.












sixareenfulllength

2 comentaris:

  1. me encanta, fa temps que em xifla... el jersei dels mussols em té el cor robat però em trobo tan patosa encara per fer algo així... aiiinnssss! preciós!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja, el dels mussols és una passada però com tu dius, jo també em veig patosa, mooooot patosa...quedarien canaris en comptes de mussols, ja m'ho imagino!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics